Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



9 Mayıs 2009 Cumartesi

ulu orta

rezerve edilmiş tarihim!.. ah benim bu takıntılarım:))
artık rahat yazamayacakmışım gibi geliyor, bakalım, zaten pek de vaktim olmuyor ya. herşeye zaman ayırabilen ben, içimi dökmeyi erteliyorum, ama hala taşmıyorum...
pek gülümsetici bi şiir buldum. artık hazıra konmuyorum, ben buluyorum şiirleri. belki bu gidişle bi gün yazmaya da başlarım:)

ulu orta

seyrek gülüş sen ne güzel bir şeysin
nazlanırsın ama bir gün gelirsin

düşen bir yaprağa bağladım hayatımı
olsun artık diyorum ne olacaksa
paralı asker miyim neyim ben
ekleyip duruyorum sabahları akşama
ve kendimi arıyorum meşgul çalıyor
gerçi söylenmez böyle şeyler uluorta
aşk diyor başka bir şey demiyor kalbim
nasıl bir dostluk ki bu, hem kadim
hem de mayhoş elma tadında.

.....

Hiç yorum yok: