Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



13 Şubat 2010 Cumartesi

ne oluyor bana ya!

sevgili Berna,
seni tanımıyorum henüz, yani cismen.
ancak bugün tarafımdan aşırı şekilde kıskanıldın.
hatta aşırı şekilde de gıcık olundun.
yazmak istedim
haberin olsun
heyheylerim üstümde:))
ayrıca sevgili Hatice,
MSN'de sürekli düşüp tekrar online olup sağ altta fotoğrafınızı sürekli görmekten irrite oldum. tez vakitte internetiniz kesilsin inşallah :P
"irritated" seviyorum bu kelimeyi, lakin tam türkçe karşılığı yok sanırım.
en iyisi uyumak!
internet beni huysuz yapıyor sanırım...

5 yorum:

bigi dedi ki...

bi de "alert etmek" "alert olmak" var onu da kullanabilirsin :)) hiç kullanmadım ama ciks duruo :P

es dedi ki...

ayşe yoksa sen birinin msnini elemi geçirdin??
huyun kurusun :D

TiyamiN dedi ki...

alert olmak, "alarmda, tetikte, uyanık olmak " gibi bişey mi kuzum? ben de kullanmadım walla bilmiyorum:)
yok be dafnim, ben hiç öle şey yapar mıyım :P bıraktım artık o işleri biliyosun :)

bigi dedi ki...

ohhh!!ayşem!!:)bi süre senin bloga giremedim,bnm yorumlarımdan sıkılıp kapadı heralde bu kız blogu die düşündüm:)

TiyamiN dedi ki...

yok buketcim yhaa!(yeni nesil ünlemi oluyor bu :)
sıkılır mıyım, birazcık özleteyim dedim kendimi :P
senle esoşum olmasa yorum yapan yok zaten bilokuma ;)