Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



10 Nisan 2010 Cumartesi

counting down!

işletim sistemimi yıllardır vista kullanmanın hüznünü atmış durumdayım! yaşasın windows 7!!! ya 2,5 yıldır resmen işkence çekmişim, nasıl sabretmişim şaşıyorum kendime.
neyse artık "fast and hilarious" oldum :))


keşke sınav giriş yerleri de internetten öğrenilse artık. duy sesimi ösym!
neyse merakla beklenen ikinci sınav giriş belgem de geldi. öss'ye girdiğim 2004'ten beri ösym'den gelen bir zarf böyle heyecanlandırmamıştı beni perşembeye kadar..


simetrik tarih hatrına saçmalıyorum, aslında ders çalışmam lazım.
sınavdan bir gün önce çalışma mantığı öğretmen olunca da değişmiyor. yumurta-kapı geleneği..
Allahım sen önce 12.sınıflarıma yardım et, benim netlerimi onlara paylaştır ya Rabbim!

2 yorum:

es dedi ki...

A.aaa...
sende mi başvurdun :)
haberim yoktu dafniacım yaa..
:)
hayırlı uğurlu olsun..
Allah yavrularına ve sana yardım etsin..
canım örtmenim:)

TiyamiN dedi ki...

evet dafnicim:)
yarın gel bana dua et okul bahçesinde :P