Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



3 Ağustos 2010 Salı

i'm a big big girl :(


I'm a big big girl

In a big big world

It's not a big big thing if you leave me


dün itibariyle, tüm varlığımla katıldığım bir tespiti açıklıyorummm: büyümeyi sevmedim!

annelerin "çocuklar büyüdükçe dertleri de büyüyor" cümlesinin ne denli anlamlı olduğunu çeyrek asra ramak kala idrak ettim..

değişim için güven gerekliymiş! atmaya çalıştığım adımlarda yürüteç için geçkin olduğumun farkındayım ama anne şefkati gibi düşerken yakalayacak bir el yokken yanıbaşımda, nasıl ilerleyeceğim bilmiyorum. başkalarına olan güvenim azaldıkça kendime güvenim de erimeye başladı. sıkıldım sıkıldım, koşmak istiyorum, yalın ayak yere basmak istiyorum!

Hiç yorum yok: