Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



19 Eylül 2010 Pazar

2010-2011 eğitim öğretim yılı

geçen yıl olduğu gibi bu yıl da hüzünle başlıyor!..
pembe barbie'li çantam, pembe tokalarım, mavi önlüğüm, en sevdiğim beyaz nakışlı yakalığım, elimden tutan annem babam yok okula giderken.. aslında kimse yok, bir başımayım yine yarın sabah okul yollarında..
25 yaşıma girdim (!) hala kendimi "prenses" sanıyorum!
masallar biteli çok oldu ama tekrarı verilecekmiş ya da devamı çekilecekmiş gibi hala heyecanla bekliyorum...

ama yeni sezonda yine ekrana buğulu bakıyorum.

uzmanlar uyarıyor: "okula başlayacak olan ...bik bik bik..." offf yeter!
bu kez ben uyarıyorum uzmanları! okula başlayacak olan öğretmenlerin de moral motivasyon desteğe ihtiyaçları var..

2 yorum:

es dedi ki...

yürü ayşem kim tutar seni..
ben okulu yıkadım,temizledim,camları panoları sildim.sıraları yıkadım.
çocuklar geldi bugun okulun olmayan bahçesini temizledik,kitaplarını dağıttım,defter ve kalem ve silgide dağıttım..
ayşe teyzeleri onlara mendilde aldım ben.ama henüz dağıtmadım.
Allah muvaffak etsin hem bizi hemde yavrucaklarımızı, gerçi seninkiler yavrucak değilde tosuncuklardır ama..
öpüyorumm..
mutlu eğitim öğretim yılları..
not: hem bende hala kendimi prenses sanıyorum :)

TiyamiN dedi ki...

oh oh ellerine sağlık canım benim.. mini mini birler, çalışkan ikiler ve diğerleriyle hayırlı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum.
senin gibi prenses bir örtmenleri var daha ne istesinler!
amin canım, Allah hakkıyla yerine getirebilmeyi nasip etsin görevlerimizi...
ben de öbüyorum, ilk resmi eniştemizin prensesini :))