Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



9 Ağustos 2007 Perşembe

saç dökümü


"her mevsim, bana sonbahar saç dökümü..."

zeytinyağı+çörekotu yağı bakım komplexinin de dengeli hurmalı beslenmeyle etkisini göremeyince aman tanrııııım saçlarımı kestirdim!..mecburiyetten;artık makarnavari uzun bukle bukle lüle lüle kıwırcık saçlarım yok,amiyane tabirle pırasa saçlarıma kawuştum yine!!!olsun ben böyle de güzelim:)

dükkanda sondan 2 önceki günüm.püfür püfür klimalı,internet bağlantılı,elmalı poğaçalı,bağlar gazozlu günlerimi özlicem:'(

napcam ben ewde yaaa?! cevabi çok basit: temizlik! :)bu gün bi şeberiğim,hayır olsun:)değişiklik iyi geliyo galiba...

Hiç yorum yok: