Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



31 Ekim 2008 Cuma

buzlarım çözülüyor...

blogcuğumu özlemişim...hani bişeyden yoksun olunca yapasanız, göresiniz, yazasınız, edesiniz gelir ya, öyle bişey galiba benim de yasaklanınca bilogmacık blog yazasım tuttu:)
tüm depresifliğimi attım köşeye, mutlu uyuyor, mutlu uyanıyor, şarkılarla başlıyorum güne uykuya kanmasam da, kanamayan yaralarımla.. bakıyorum buzlarım çözülüyor, gardım düşüyor tutamıyorum ki zaten tutmak isteğim de yok.. tadını çıkarıyorum her saniyenin. Aklıma geliyor da bir an yokluğun, nasıl şükrediyorum bilsen, varsın ya!


kelimelerden taşlar, cümlelerden yollar, ünlemlerden uyarıcı ve levhalar.. uzun, derin, kıvrımlı ve sonu bilinmeyen... hız ve zaman mefhumunun "x" i bulmaya yetmediği bi denklem. yine bilmem ki kaçıncı dereceden?


yaşanmamış kırıntılar

sadece bir düş

zaman düşer ellerimden yere

belki de en güzeli böyle

6 yorum:

es dedi ki...

cicikommm,çok seviyorum seni,çok güzel güzel yazmışsın :)
özledim ve de..

es dedi ki...

bide mntr panoda değişiklikler yaptım..
beğencen mi baklaım..

TiyamiN dedi ki...

teşekkür ederim cicim!
ben de çok seviyom seni..! mantar pano harika olmuş, ev insanlığı yaradı sana, aştın kuzum sen bee :)

RuYaYLa dedi ki...

kelimelerden taşlar, cümlelerden yollar, ünlemlerden uyarıcı ve levhalar.. uzun, derin, kıvrımlı ve sonu bilinmeyen... hız ve zaman mefhumunun "x" i bulmaya yetmediği bi denklem. yine bilmem ki kaçıncı dereceden?

harikaaaaaaa !

TiyamiN dedi ki...

çok teşekkür ederim:)
öyle sevindim ki yorumunuzu okuyunca, öğretmeninden aferin almış öğrenci gibi:)
blogunuzu epeydir sessiz sedasız ama hayranlıkla takip etmekteydim, "gittim gördüm" listesine de alınmışım, daha bi mutlu oldum:))

RuYaYLa dedi ki...

insanın yüreğinden yazdığı kelimelerin beğenilmesi nasılda zevk veriyor insana değil mi ? beğenmene çok sevindim :)