Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



4 Kasım 2008 Salı

"şarkı halinde kal"


git,
git benden uzak,
uzak bir yere git;
ne olur içimde her zaman bir ümit...

her uzak şey gibi öyle yalnız hayal,
yalnız rayiha ve renk,
şarkı, şarkı halinde kal...


bu şarkıyı daha evvel mutlaka duymuşumdur ama bugün dinledim, "beni koyup gitme" derkenki gibi acıttı canımı yaşar'ın çatal çatal sesi, dün okuduğum ucu bilenmiş kelimeler* gibi çok acıttı...öykümün ihtiyacı olan bir ömür, bir şarkı, bir şiir, bir rayiha ve renk..

(* thanx to rüyayla)

5 yorum:

es dedi ki...

ahh dimi dafniacım.. ilk dinlediğimde bende de tıpkı "beni koyup gitme" deki gibi bir iç acısı olmuştu.. böyle hafif sitemli,bol özlemli..

es dedi ki...

dafniacım.. çok kötüyüm ben yaa.. aptal ömer hallerim geldi yine.. bi ağlayasım varki.. böyle böğüre böğüre..
nedenini bilmediğim bütün hüzünlerimi ömere yormaktan bıktım..:S

TiyamiN dedi ki...

kırılıyosun bak hemen eriyosun
şeklini ne bozuyosun, geçiyo bunlar
ıslak yanaklarına ne bakıyosun,
oynayınca biraz taşlar, akıyo yaşlar..
canım benim, eminim ki canını sıkan hiç bişeyin muhattabı o değil, olamaz; çünkü o kadar önemsiz..ama sen gel benim omzumda ağla canımın içi!

es dedi ki...

evet hiç birşeyin nedeni o değil, biliyorum..ama klasik koşullanmışım bea dafniam.
eskiden onun yüzünden hüzünlenirdim,şimdi hüzünlenince o geliyor aklıma...
ama geçti.. o mutlu, ben mutlu.. :)

RuYaYLa dedi ki...

Ne yaptım ki asıl ben teşekkür ederim böyle güzel yazılarını paylaştığın için...