Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



5 Ekim 2010 Salı

frozen registration :)

ingilizce dünyasına yeni kavram getirdim, aferin bana :D
ne düşük bir donma noktasıysa artık! ama çok şükür ki, dilediğim gibi oldu.
şimdiiiiiii, en önemli aşamaya geldik, yani hep göz ardı ettiğim kısım: "Ankara'ya gidiş!"
aklıma kötü kötü şeyler geliyor,
çok kalmıyor, biraz oyalanıyor sonra da gidiyor zaten.
göze alamıyorum, aman boşver diyorum bazen.
bu gün öğrencim içinde bulunduğum, ya da bulunmayı tasavvur etmeye çalıştığım durumu öyle bir imalı (bence) dile getirdi ki!
cep telefonumda çalan Nil'in şarkısının yarım haliyle dillendirişine gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
bir tanesini başarsam, daha mutlu olmaz mıyım?
acelem yok, bekliyorum!

2 yorum:

es dedi ki...

dondu mu sonunda :)çok sevindim canım, hayırlı olsun :)

TiyamiN dedi ki...

evet buzzz gibi :)
sağol balım, Rabbim okumayı da nasip eder inşallah, dua et.