Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



11 Aralık 2012 Salı

yeni şarkılar

müzik dinlemeye, yeni şarkılar keşfetmeye mi pek fırsatım olmuyor, yoksa bu aralar pek iyi müziklere mi rastlamıyorum bilemedim..
Her şarkısını ezberlediğim Sıla pek sarmadı beni bu kez... bu albümde herhangi bir şarkısına dair bir söz öbeği bile kalmadı aklımda
Emre Aydın'ın yeni albüm çıkardığını, hatta daha çıkmadan şarkısının dillere dolanıp patlama yaptığını bile bi yarışma programından öğrendim. "beni biraz böyle hatırla" şarkısını merak ettim hemen baştan sona bi kez dinledim, bi yandan başka işle mi meşguldüm ki dinlerken ya da ruhumun meşgul çalışlarından mıdır acaba, yanıt vermedi yüreğim şarkıya. Bana önceki (kağıt evler) albümündeki "yoksun" şarkısını hatırlattı nakarat girişleri falan. onda "yoksuuuuun" diye bi yakarış, bunda da "hatırlaaaa" diye bir emir cümlesi...
Leyla ile Mecnun'un hüzünlü müziğine (geri dönme ud versiyonu) söz yazılsın süper bi şarkı olsun istiyorum mesela...
film soundtrack'lerine sardım bu ara..favorim "nightcall" depresif olsa da arabada iyi gidiyor
Dafniamın bana güzel müzik tavsiyeleri olurdu, "bak şu güzel dinle" diye, onu da özledim.
Kenan Doğulu'nun "bal gibi" diye bir şarkısı varmış, daha yeni keşfettim, böyle slow başlayıp, dan dan diye artan bir tempoyla yükselip giden şarkıları seviyorum.
bu şarkıyı dinlerken bi de baktım ki benim bir blog'um vardı, eskiden çokça yazdığım, onu hatırladım..
bir de baya eski şarkılara dönüş yaptım 80lerin şarkılarını keşfediyorum şimdilerde :)

2 yorum:

es dedi ki...

Dafniası kurban olsun ona.Tiyaminim bende hep aynı şarkıları dinliyorum..
Bilmiyorum dinledin mi ama Nil İstanbuldayım var onu dinle bence.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MDWyENnqUHY

bende uzun zamandır vega dinlememişim mesela geçen bi aklıma geldi, ölecekmişim vegasızlıktan haberim yokmuş.
Bide twitterda sabah şarkısı diye bişey yapıyorum hafta içi denk gelirsem sabah dinlediğim şarkıyı paylaşıyorum,ama o da hep bilindik şarkılar..
En son sana yonca lodi mum lekesi ve emre altug sev diyemem dinle demiştim sanırsım,onları fln dinliyorum ben hala..

TiyamiN dedi ki...

Ben yerim seni ama yaaa...
Bloguma ayda yılda bi yazarım onu da görürsün hemen interaktif balım benim!
(bu arada beni sev ama kurban olma:) Allah'tan başkasına kurban olunmaz, bu kelimeyi ben de yanlış kullanıyodum, arkadaş uyardı, niyet o değil tabi ama Allah'a ortak koşmak gibi olurmuş, dikkat etmeliymiş)
Evet din kültürü dersinden sonra gelelim müzik dersine:)
sevdim Nil'in şarkısını, He-man den sonra soğuduydum kendilerinden ama, bana "bi kış şarkısı" nı hatırlattı :)
Twitter'da geçen sabah şarkını pek beğenmiştim, benim için tem izlik şarkısı o :)
seni çok seviyorum, kocaman da öpüyorum!