Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



22 Mayıs 2013 Çarşamba

tez bitsin...

çok sıkıldım, çok bunaldım.. bu satırları okuyup "normal", "sıradan" geçen günlerimin kıymetini anlamak, şükretmek için yazıyorum şimdi..geçen 3 haftayı "iyi" anmak istiyorum. "kanepede" oturmak istiyorum, kek yapmak, akşam yürüyüşe çıkmak, gece 12'den önce uyumak ve içimde bir huzursuzluk hissetmemek... internete sadece can sıkıntısından girmek, onun bunun fotoğraflarını beğenmek, alış veriş sitelerinde ne alacağıma karar verememek istiyorum..
Gelsin artık Haziran.. hatta Haziran 15 gelsin...
herşey güzel olsun..

Hiç yorum yok: