Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



9 Eylül 2008 Salı

vazgeçersen, kaybedersin...

öyle çok şarkı geçiyor ki aklımdan geç kalmış işlemleri gerçekleştirirken "shift+del" yaparken, "delete forever" derken..

nilgül'den;
"senin gökyüzünde uçamam,
senin yağmurunla ıslanamam"

kararımda ne denli haklı olduğumu çok daha iyi anladım, 5eylülde yalnız değildim yemin ederken. ne kadar zor olduğunu gördüm ellerim sinirden titrerken, yapamayacağımı bir kez daha idrak ettim...

en son da
şebnem ferah.."hoşçakal..." dinliyorum ve kapatıyorum...

6 yorum:

es dedi ki...

o titreyen ellerini tutsaydım keşke..
hani nihanın bi sözü vardı .. her ayrılışta bunu söylerdi..
"her seçiş bir vazgeçiştir."

TiyamiN dedi ki...

:)amanin nihan'ı da andık kız:))
canımsın dafnim benim.
herşeyden vazgeçmeye değer bi seçiş bu...

es dedi ki...

heyy burası gerçekten çok güzel olmuşş :)
çok sevdim...
ve sana bir link bulmuştum..çok güzell..


http://www.candundar.com.tr/index.php?Did=2097

es dedi ki...

cnm bnm .. bu hali güzel olmuş blogun.. güle güle yaz :)

TiyamiN dedi ki...

sağol canım biraz işlemöncesi dönem çocuklarına yönelik gözüküyo ama:)

Adsız dedi ki...

Hayat sana karişik işaretler gönderir, ve sende bu işaretlern anlamını bılemezsen' (çözemezsen) bu senın hayatı anlamadiğin, anlamına gelmez,,, zaman la anlarsin:)))