Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



9 Ocak 2009 Cuma

09/01/09 hatrına:)

aaaah ah..! 'me'rak ediyorum ama, susmalıyım! çok şey var aslında söylemek istediğim ama, demek ki blogum içimi tamamen dökebildiğim bi yer değilmiş :(
kimseye diyemediklerim, saatlerce anlatsam, ama olmaz ki bende kalmalı...çok şükür huzurluyum, umutluyum, bekliyorum, sabrediyorum, istiyorum, çok seveyim istiyorum.
çok dolu değil aslında içim ama baktım takvime simetrik tarih, yazmak geldi.heyttt bu yıl benim yılım! her ayın 9'unda burdayım:D
yeniyılyeniyılyeniyılyeniyıl bizlere mutlu olsun!

1 yorum:

bohemian-jesus dedi ki...

susma yahu blog anne yarısıdır yavrum :) anlat bize haydiii :)