Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



13 Ocak 2009 Salı

sahici

beni üzen aslında üzüldüğüm için değil
bazen sözle anlatılmaz ya
kelimeler şikayetlenir
yıllara meydan savaşı ilan edince
o cesaret, kin koca bir volkan olur
sonra da önünde eğiliverir
sahici herşeyin asıl rengi
kalbime kaç kere sorduysam
hep bana ismini heceledi
ben de inanıp ona uyduysam
eğer bi gün farketmeden
istemeden seni kırdıysam
özrün efendisi en yakınım olur
diler yoluma devam ederim
off yeter artık, düş dilimden!!!
geç dolandı, ama yapıştı kaldı, tekerleme gibi kolay dönmüyor, ama çok güzel şarkı ya! şaşırttın beni deniz seki.

1 yorum:

es dedi ki...

aynı şarkıları sevmeyi seviyorum,:)aynen bende çok beğendim:)