Tiyamin (B1 vitamini: thiamine:C12H18N4OSCl2) eksikliğinde yorgunluk, depresyon, zihin bulanıklığı, fiziksel koordinasyonda bozukluk, iştah azalması, sindirim bozukluğu, başağrısı, sinir ve dolaşım sistemi hastalıkları, kas krampları, ödem gibi sorunlar baş gösterir.



21 Ocak 2009 Çarşamba

bazen...

için öyle sıkılır,
kimse bilmez neyin var sen bile
olup bitenleri seyredersin öylece
yalnızsındır kabalıklar içinde
kisme bilmez, kim daha iyi bilir ki
bir ses vardır çözer her şeyi
yasaktır duyamazsın ...


bazen kendi gölgene basar
sendelersin ıssız sokaklarda
bir karayel eser
üşütür, yalnızlığını yüzüne vurur
çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında
boğazında yıllanır bir düğüm
umrunda mı zamanın
senin küskünlüğün...

4 yorum:

es dedi ki...

yazının başlığının bazen oldugunu gördüğümde bu şarkıyı mırıldanmaya başlamıştım..:)
biz hep aynıyız..
aysem..
seni çok seviyorumm..

TiyamiN dedi ki...

:))
yıl: 2003
bukettom ve dafnim 'den öğrenmiştim bu şarkıyı... minik bi kağıda yazıp göndermiştiniz sırama.
canım benim yaa!

es dedi ki...

bende onu düşündüm sanki daha eskisiniz siz bnm hayatımda sanki doğdugumdan beri yanımdasınız gibi..

5-10 yıl yetmiyor çünkü sana olan sevgimi anlatmaya..bugun tost yemeye gittik beyzayla
her anı senle dolu bi gün :)
karışık tost,gazoz :)

TiyamiN dedi ki...

ayy canım benim yaaa:((
çok özledim seni az kaldı gelcem, yad ederiz yine her zamanki gibi eskileri...
yenilerini ekleriz o tatlı yaşanmışlıklara, yaşlanmaya devam ederiz birlikte :))